Nasze cele na 2019

Hejo. Dosyć dawno nie dodawałam postów, ale jestem! Dzisiaj przedstawię wam nasze cele na 2019.


  1. Douczyć psów komend, m.in. zdechł pies :) Malinka umie trochę więcej niż Dyzio, ale nauka jej nie ominie.
  2. Stworzyć tor przeszkód.
  3. Oswoić Dyzia z wodą. (Malinka wody nie cierpi, były niejednokrotne próby oswojenia jej z wodą, ale to było na nic. Na Malinkę woda działa jak "woda święcona na diabła".) :)
  4. Nauczyć je jeździć z rowerem/przy rowerze.
  5. Opracować "plan idealny" na smakołyki.
  6. Przetestować smakołyki z firmy "Psie przysmaki-zdrowe ciasteczka dla psów". Wklejam wam link do tej niezwykłej firmy. https://web.facebook.com/PsiePrzysmaki/    :))
  7. Kupić  -Dysk Frisbee, nerkę na smakołyki, kong.
To tyle z naszych celów (choć jeszcze pewnie przyjdą mi inne do głowy). Mam nadzieję, że uda nam się je spełnić w najbliższym czasie. Wszystkich psiarzów pozdrawiam. ;)
Kontakt:
malanddyzio.blogspot.com

Komentarze

  1. Komenda "zdechł pies" najlepsza haha. Fajne cele i mam nadzieję, że uda Ci się je zrealizować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty