Haul- PupiLove Targi w Poznaniu 14.04.2019


Hejka! W dzisiejszym poście pokaże wam co kupiłam na psich Targach w Poznaniu. Wiem, że dodaje późno post o tym. 😂


Trochę o Targach

PupiLove Targi w Poznaniu odbyły się 14.04.2019. Znajdowały się w Biocentrum- Uniwersytetu Przyrodniczego. Na miejscu okazało się, że jest naprawdę dużo właścicieli psów, samych psów i wystawców produktów. Wystawcy byli bardzo mili, służyli pomocą w wyborze odpowiedniego produktu. Na Targach można było nabyć smycze, obroże, legowiska, zabawki, witaminy itp. 



Haul 

Od razu zapowiadam, że kupiłam tyle rzeczy co kot napłakał 😂 Jedna rzecz nie jest z Targów, a z Tk-Maxxa (nie pytajcie czemu 😂, potrzebowałam piłeczki i tam ją znalazłam) 


  1. Puller Midi, czyli przedmiot, który Dyzio pokochał. Lata za tym jak opętany. 😂 I przede wszystkim unosi się na wodzie! ❤️








2.  Przysmaki od Samo Mięso- filet z indyka. 
O samej firmie, jak i zaletach ich przysmaków możecie przeczytać tu https://samomieso.shoplo.com/strona/o-nas Mnie (jak i psiaki) osobiście urzekły te pyszne smaczki! Mnie pod względem składu, a pieski smaku. 100% zdrowe, ładnie pachnące, smaczne. 😋





3. Co prawda nie z Targów,a z Tk-Maxxa zabawka pełniąca rolę piłeczki i konga (nie wiem jak to się odmienia😂). Dyzio tą zabawką bawić się nie umie (jest trochę gapkowaty), ale Malinka radzi sobie z nią świetnie. Trąca nosem, przysmaki wylatują inaczej mówiąc raj.




To, by było na tyle! Jeżeli macie jakieś propozycje na posty, piszcie tu w komentarzach, albo na IG @malanddyzio Życzę wam udanej majówki! 😉

Komentarze

  1. Muszę się kiedyś wybrać na takie targi, wpis bardzo zachęca do tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi prosze, jakiej wielkości smakołyki wkładasz do kong'u? Sama mam problem z dobieraniem ich wielkości, a smutno jest mi patrzeć, gdy moja sunia nie radzi sobie z wyjeciem smakołyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znasz moze ja
    kies fajne szampony ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi jak całkiem fajna impreza dla pupili ;)

    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie: https://twojateoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty